Menu

De Kers op de Taart-kaart

Bij Jansen-Noy maken we shoppen graag nóg leuker. Daarom is er de Kers op de Taart-kaart: een exclusief loyalty-programma waarmee je spaart voor bijzondere extra's. De kers op de taart van jouw eigen modefeestje!

Twee keer per jaar barst het feest écht los. Elk voor- en najaar ontvang je een op maat gesneden waardecheque, waarop wij de waarde van jouw gespaarde punten hebben verdubbeld. Zo wordt jouw shopmoment nog specialer!

Wil je voortaan ook altijd online je puntenstand bekijken, gegevens inzien en punten direct kunnen inleveren? Dat kan vanaf nu ook eenvoudig online. Navigeer naar onze inlogpagina, log in met je e-mailadres, klik op 'wachtwoord vergeten' en maak er een aan. 
Inloggen

Taartpunten sparen

Jouw voordelen
Bij iedere 20 euro die je per artikel uitgeeft wordt er één punt op jouw Kers op de Taart-kaart bijgeschreven. Je kunt jouw taartpunten op elk moment verzilveren, maar ieder voor- en najaar verdubbelen wij jouw punten om het nieuwe modeseizoen te vieren.
  • Bij iedere 20 euro spaar je één punt per artikel
  • Twee keer per jaar aan de start van een nieuw modeseizoen is de waarde van jouw punten het dubbele waard
  • Je profiteert van extra services zoals gratis basisvermaak op je nieuwe aankoop (m.u.v. sale artikelen), bekijk onze vermaakpagina voor meer informatie

Veelgestelde vragen

Wat houdt het programma in?
De Kers op de Taart-kaart is een exclusief loyalty-programma van Jansen-Noy waarmee je spaart voor leuke extra's. De kers op de taart van je eigen modefeestje.

Je kunt jouw punten op elk moment verzilveren, maar ieder voor- en najaar verdubbelen wij tijdens de Kers op de Taart-kaart chequeweken de waarde van jouw punten om het nieuwe modeseizoen te vieren. Dat tikt lekker aan. Staat je e-mailadres nog niet geregistreerd bij ons? Dat kun je bij je volgende winkelbezoek regelen aan het Servicepunt of via onze website een account aanmaken.
Hoe word ik member?
Als je in ons systeem staat spaar je automatisch mee. Sta je nog niet ons systeem, dan kun je een account aan laten maken bij het Servicepunt in de winkel of via onze website een nieuw account aanmaken. 
Hoe spaar ik punten?
Bij iedere 20 euro die je per artikel uitgeeft in de winkel wordt er één taartpunt op jouw Kers op de Taart-kaart bijgeschreven. Per transactie worden punten berekend en de berekening verloopt per artikel en niet over het totale bonbedrag. Op deze manier kun je altijd en gemakkelijk artikelen retourneren of ruilen zonder dat er problemen ontstaan met de door jou gespaarde punten.

Voorbeeld: Bij aanschaf van 1 artikel van €100 ontvang je 5 punten. Heb je een bon met 2 artikelen waarvan het totaalbedrag €200, dan betekent dat niet automatisch dat je 10 punten spaart. 1 item is bijvoorbeeld €185 en het andere item €15. Over het item van €15 worden geen punten gespaard, je zult in dit geval dus 9 spaarpunten ontvangen.
Wat zijn de voordelen van het loyalty-programma?
Met het Kers op de Taart-kaart loyalty-programma snijden wij een extra puntje voor je af, zoals:
  • Je kunt het hele jaar jouw taartpunten verzilveren, zowel in de winkel als online
  • Bij de start van het nieuwe modeseizoen ontvang je een op maat gesneden waardecheque met door ons verdubbelde waarde van de gespaarde punten
  • Toegang tot bijzondere evenementen en services zoals gratis vermaak
  • Speciale memberaanbiedingen
Op welke artikelen spaar ik punten?
Punten worden gespaard op niet afgeprijsde artikelen. Je spaart op alles van dames, heren, junior en accessoires m.u.v. sale, vermaakservice, outlet, derde leveranciers, horeca, cadeaukaarten en Van Arendonk Schoenen.

Je kunt je punten inzetten op alles van dames, heren, junior, accessoires en sale m.u.v. vermaakservice, outlet, derde leveranciers, horeca, cadeaukaarten en Van Arendonk Schoenen.

Kortingen kunnen niet gecombineerd worden.
Vervallen mijn punten?
Punten blijven 3 jaar geldig. De spaarpunten over een aankoop van vandaag, vervallen dus over 36 maanden. De spaarpunten over een aankoop van morgen vervallen over 36 maanden en 1 dag.
Hoeveel punten heb ik gespaard?
Vraag je huidige puntenstand op bij het Servicepunt. Ook kan je je puntensaldo online terugvinden in je eigen accountomgeving zodra je bent ingelogd.
Hoe lever ik mijn punten in?
De Servicepunt medewerkers kunnen inzien hoeveel taartpunten je gespaard hebt. Tijdens het afrekenen kun je deze verzilveren, maar dit hoeft niet. Je kunt ze ook opsparen. Wij vragen wat je met je punten wilt doen.

Online kun je je taartpunten ook verzilveren. Zodra je bent ingelogd in je account, is er in de winkelmand een optie om je punten in te wisselen. Voer hier het aantal punten in en klik op 'inwisselen' en vervolgens zie je dat het bedrag in de winkelmand is aangepast. 

Mocht je toch meer/minder punten in willen wisselen? In de check out voordat je afrekent kun je dit altijd nog aanpassen.
Wat gebeurt er met mijn punten bij het ruilen of retourneren?
Bij het retourneren van een artikel met ingeleverde taartpunten worden de taartpunten direct bijgeschreven op je account. Je kan dus gelijk weer iets nieuws uitzoeken met je punten.
Ik wil mijn e-mailadres niet achterlaten, kan ik dan wel sparen?
Zeker, je spaart ook dan gewoon punten. Je kunt je aanmelden in onze winkel, hierdoor spaar je punten maar kunnen we je niet per e-mail op de hoogte houden van je puntenstand en persoonlijke voordelen. Zonder e-mailadres is het helaas ook niet mogelijk om een online bestelling te plaatsen. Wanneer je toch een e-mailadres met ons wilt delen, neem dan contact op met klantenservice@jansen-noy.nl.
Wanneer worden mijn punten bijgeschreven?
Het duurt 14 dagen voordat de taartpunten van een aankoop beschikbaar worden om in te zetten. Wij houden namelijk rekening met de 14 dagen retourtermijn van een aankoop. Wanneer er binnen deze retourtermijn items retour komen, dan zullen wij de gespaarde punten daarover ook retour nemen. Punten die je vandaag spaart kun je dus nog niet direct inzetten, dit kan na de retourtermijn.
Sparen bedrijven ook punten?
Bedrijven die recht hebben op korting zijn uitgesloten van sparen.
Wat is de waardecheque?
De Kers op de Taart-kaart waardecheque is onderdeel van het loyalty-programma van Jansen-Noy. Je kunt jouw gespaarde taartpunten op elk moment verzilveren, maar ieder voor- en najaar verdubbelen wij tijdens de Kers op de Taart-kaart chequeweken de waarde van jouw punten om het nieuwe modeseizoen te vieren. Dat tikt lekker aan. 

Wacht je dus liever af tot je een groter bedrag hebt gespaard? Overweeg dan om jouw taartpunten in te leveren tijdens onze chequeweken. Je wordt op de hoogte gehouden van het aantal gespaarde punten. Bij meer dan 10 gespaarde punten ontvang je op dat moment een waardecheque per mail en/of post. 

Staat je e-mailadres nog niet geregistreerd bij ons? Dat kun je bij je volgende winkelbezoek regelen aan het Servicepunt of online een nieuw account aanmaken.
Wanneer kan ik de waardecheque inleveren?
In het voor- en najaar ontvang je een waardecheque per mail en/of post bij een waarde van 10 euro of meer. 

Hoe kan ik mijn voucher verzilveren?
Onze collega's bij het Servicepunt kunnen inzien hoeveel taartpunten je hebt gespaard. Tijdens het afrekenen kun je deze verzilveren. In de chequeweken zijn deze punten het dubbele waard. 

Online kun je je taartpunten ook verzilveren. Zodra je bent ingelogd in je account, is er in de winkelmand een optie om je punten in te wisselen. Voer hier het aantal punten in en klik op 'inwisselen' en vervolgens zie je dat het bedrag in de winkelmand is aangepast.  

Mocht je toch meer/minder punten in willen wisselen? In de check out voordat je afrekent kun je dit altijd nog aanpassen.
Spaar ik ook over mijn online aankopen?
Jazeker! Wanneer je een account hebt spaar je ook over je online aankopen taartpunten. Deze kun je op ieder moment online inleveren.

Zodra je bent ingelogd in je account, is er in de winkelmand een optie om je punten in te wisselen. Voer hier het aantal punten in en klik op 'inwisselen' en vervolgens zie je dat het bedrag in de winkelmand is aangepast.

Mocht je toch meer/minder punten in willen wisselen? In de check out voordat je afrekent kun je dit altijd nog aanpassen.

Hoe kan ik online mijn punten bekijken?
Je kunt in je online accountomgeving jouw huidige puntensaldo inzien zodra je bent ingelogd. Daarnaast kun je in onze winkel altijd bij een van onze collega's van het Servicepunt informeren naar je puntensaldo om deze in te zien of te verzilveren.