Menu

Klantenservice

Heb je een vraag? Wij staan voor je klaar!

Openingstijden


Winkel en Junior Store
Maandag: 13.00 - 17.30 uur 
Dinsdag t/m donderdag: 09.30 - 17.30 uur
Vrijdag: 09.30 - 21.00 uur
Zaterdag: 09.30 - 17.00 uur
Zondag: gesloten*
*Mits anders vermeld.

Outlet
Zaterdag: 09.30 - 17.00 uur
Onze outlet is iedere zaterdag geopend. Tijdens de zomermaanden zullen we wekelijks bekijken of we ook op vrijdag zullen openen, wil je het zeker weten? Bel dan even onze klantenservice, zij kunnen je vertellen of we de desbetreffende dag geopend zijn.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn vraag ook mailen?
Jazeker, dat kan! Je kunt ons mailen op dit e-mailadres: info@jansen-noy.nl
We doen ons best om binnen 2 werkdagen te reageren.
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
Uiteraard! Je kunt ons telefonisch tijdens openingstijden bereiken op het nummer:  077-4672929.
Kan ik dichtbij parkeren?
Natuurlijk! We hebben ruim 400 gratis parkeerplaatsen vlak voor de deur. Dat is wel zo ontspannen winkelen!
Zijn er ook koopzondagen?
Nee, momenteel niet. Houd onze website en social media in de gaten om op de hoogte te blijven!




























































Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra wij jouw bestelling ontvangen hebben, ontvang je een automatische mail met jouw bestelbevestiging . We gaan dan meteen voor je aan de slag!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Zodra de bestelling is betaald gaat onze logistieke verwerking van start. Hierdoor is het niet mogelijk om de order te annuleren of te wijzigen. Uiteraard kunnen artikelen wel geretourneerd worden of gratis worden omgeruild in onze winkel.
Waar is mijn bestelling nu?
Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten en is aangemeld bij bezorgservice DHL, krijg je automatisch een mailtje van ons. In deze e-mail vind je een Track & Trace-code waarmee je jouw pakketje kunt volgen.
Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bestellen?
Wij bezorgen op dit moment alleen in Nederland en België. We zijn hard aan de slag om ook Duitsland hier aan toe te voegen.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij proberen jouw bestelling binnen 1 á 3 werkdagen te bezorgen via onze partner DHL. Het kan gebeuren dat we een andere vervoerder inschakelen, mocht dit noodzakelijk zijn om je pakketje op tijd te leveren.
Mijn maat is niet meer beschikbaar?
Wat vervelend dat jouw maat niet meer beschikbaar is. Wellicht dat wij jouw maat kunnen bijbestellen. Hiervoor kun je telefonisch contact met ons opnemen via: 077-4672929. We helpen je graag verder!
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen € 2,99 voor het versturen van pakketjes binnen Nederland en België. Het is ook mogelijk om je pakket gratis op te halen in de winkel.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We houden 1 á 3 werkdagen aan voor het verwerken en verzenden van jouw bestelling. Je kunt via de ontvangen Track & Trace link in de mail de status van jouw pakket in de gaten houden.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
De bezorger biedt de bestelling aan op het ingegeven afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of een mail. Hierbij zijn de volgende mogelijkheden van toepassing.
- De bezorger zal de volgende een dag een nieuwe bezorgpoging doen;
- De bestelling ligt bij de buren;
- De bestelling ligt bij een afhaalpunt.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Het kan even duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van jouw e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Ik heb geen retourlabel ontvangen?
Wat vervelend dat er geen retourlabel is meegestuurd. Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt kiezen voor diverse betaalmethoden, allemaal even veilig in gebruik via payment provider Mollie. Er is keuze uit: iDEAL, Klarna, Creditcard, Bancontact, Belfius-betaalknop en Giropay.
Zijn er ook kortingscodes?
Wij hebben regelmatig speciale acties waarbij je profiteert van een leuke korting. Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Op zoek naar een geluksmomentje voor een ander? Je shopt onze cadeaubonnen eenvoudig en snel online. Er zijn vier versies:
- Een cadeaubon t.w.v. 20 euro;
- Een cadeaubon t.w.v. 25 euro;
- Een cadeaubon t.w.v. 50 euro;
- Een cadeaubon t.w.v. 75 euro.

Kan ik afrekenen met een fashioncheque?
Op dit moment is het alleen mogelijk je fashioncheque in te leveren in de winkel.
Kan ik een Jansen-Noy cadeaubon online inleveren?
Momenteel is dit enkel mogelijk in onze winkel. We zijn hard aan de slag om dit ook online toe te voegen. 
Kan ik een bestelling gratis retour sturen?
Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Wij rekenen € 2,99 voor het retourneren van pakketjes binnen Nederland en België. Het is ook mogelijk om je pakket gratis te retourneren in de winkel.
Kan ik een bestelling ook in de winkel retourneren?
Een bestelling kan ook gratis in de winkel worden geretourneerd. Zorg er wel voor dat het artikel niet is beschadigd, in originele staat is en de labels er nog aanzitten.
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Je kunt onze retourvoorwaarden hier nalezen.
Wat is het retouradres?
Artikelen mogen retour worden gezonden naar onderstaand adres:
Deckersgoedtweg 6, 5975 RR Sevenum
Ik heb geen retourlabel ontvangen?
Wat vervelend dat er geen retourlabel is meegestuurd. Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Kan ik mijn broek korter laten maken?
We hebben in onze winkel een atelier waar kleding helemaal op maat gemaakt kan worden. Of dit nu een rok, broek of kostuum is, we helpen je graag!
Wanneer is mijn vermaak klaar?
Jouw vermaak is na 7 dagen klaar. Mocht je een spoed aanvraag hebben, mag je contact opnemen met onze klantenservice via 077 467 2929. Wij kijken graag naar de mogelijkheden.
Kan ik ook winkelen met een personal shopper?
Dat kan! Onze personal shoppers staan klaar om je te adviseren bij een stralende garderobe. Hij/zij maakt je wegwijs en helpt je graag bij het samenstellen van de mooiste en verrassendste sets. Een afspraak maken kan eenvoudig online. Past jouw nieuwe outfit niet helemaal? Dan kun je gebruikmaken van onze unieke vermaakservice.
Benieuwd naar onze andere extra services? Bekijk ze hier.
Wanneer is de Jansen-Noy outlet geopend?
Onze outlet is geopend op zaterdag van 09:30-17:00u.
Kan ik reserveren bij Juffrouw Jansen?
Momenteel is het alleen mogelijk om telefonisch te reserveren via 077 467 2929.
Wat is jullie KVK nummer?
Ons KVK nummer is: 12018237.

Wij staan voor je klaar!

Met een glimlach
Contactformulier
Gemarkeerde velden (*) zijn verplicht.
Privacy *

Welkom in Sevenum

Je bent van harte welkom in onze winkel, de Junior Store, bij Juffrouw Jansen en in onze Outlet. We hopen je snel te zien in een fijne winkelomgeving! Of shop hier online waar een deel van ons winkelassortiment te vinden is.

Bezoek onze winkel