Menu

Verzenden & Retour

Bij ons geldt: niet goed, geld terug.
  • Verzending voor €2,99 en gratis vanaf €150,-
  • Online aankopen hebben een retourtermijn van 14 dagen
  • Gratis retourneren in de winkel. 
  • De retourkosten bedragen €2,99 via een DHL punt bij jou in de buurt
Route

Webshop aankoop

Verzenden
De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling vanaf €150,-. Bij bestellingen onder de €150,- bedragen de verzendkosten €2,99. Binnen 1-3 werkdagen heb je jouw bestelling in huis.

Retourneren
Een bestelling kan gratis in de winkel worden geretourneerd. Wanneer je jouw pakket hebt geretourneerd in onze winkel, ontvang je het geld retour via de pin of contant. Een bestelling retourneren via DHL bedraagt €2,99.

Let op! Het kan 2 à 3 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening staat.

Je hebt 14 dagen de tijd om je pakketje te retourneren. Stuur je jouw retour binnen 14 dagen terug via een DHL punt, dan ontvang je binnen 10 werkdagen een retourbevestiging per e-mail. Vraag wel altijd een verzendbewijs en bewaar deze goed. Vergeet niet het bijgevoegde retourformulier in het pakket mee te sturen. Wanneer we je retour hebben verwerkt, ontvang je binnen circa 3 werkdagen het geld weer terug op de rekening. Jansen-Noy is niet aansprakelijk voor beschadigingen en/of zoek raken van pakketten die retour worden gestuurd.

Zorg ervoor dat het artikel niet is beschadigd, in originele staat en de labels er nog aanzitten.

Ruilen
Helaas is dit online nog niet mogelijk. Daarom vragen wij jou om een nieuwe online order te plaatsen voor het gewenste item. Of breng een bezoekje aan onze winkel in Sevenum. 


Winkelaankoop

Retourneren
Heb je iets in onze winkels gekocht en breng je het ook weer binnen 14 dagen naar terug in de winkel? Je krijgt dan meteen het retourbedrag terug (m.u.v. sale items). Je kunt dus, als je wilt, meteen weer wat nieuws kopen! Mocht het bedrag retour gepind worden, dan duurt het 2 à 3 dagen voordat je het geld terug hebt.

Zorg ervoor dat het artikel niet in beschadigd, in originele staat is en de labels er nog aanzitten.

Veelgestelde vragen

Wat is het retouradres?
Artikelen mogen retour worden verzonden naar het onderstaand adres:
Deckersgoedtweg 6, 5975 RR Sevenum
Ik heb geen retourlabel ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat er geen retourlabel is meegestuurd. Neem contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren vanuit België of Duitsland?
Woon je in België of Duitsland en wil je een online bestelling retourneren? Gebruik hiervoor het retourlabel die we meesturen in het pakket van je bestelling. Met dit retourlabel kan je in België bij B-post en in Duitsland bij DHL jouw bestelling gemakkelijk en snel retourneren.
De rekening van Klarna is nog niet aangepast. Wat nu?
Het kan tot 2 weken duren voordat je retour verwerkt is en het betaaloverzicht van Klarna wordt aangepast. Zodra je retour verwerkt is, ontvang je van Klarna een bevestiging per e-mail en/of zie je dit terug in de Klarna-app. Heb je na 2 weken nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen bekijken of de retour goed is aangekomen.